niedziela, 2 czerwca 2013

No przeprosiny i takie tam

Wiem nie było mnie wieki ale na szczęście to nie koniec :)
Nie mam już tyle czasu upragniine lato <3333
To już w sumie nie to samo zamykają naszą szkołe no i co z tego że nienawidze tam chodzić ale ona ma była inna lepsza od wszystkich :(
Co tam u psiaków ???:P
Dobrze wszystko jutro zamierzam je wykąpać no cóż Kulka ma dzieci obydwa chłopaczki :)
czarno białe w czwartek miały 2 tygodnie czyli teraz mają 2 tygodnie i 3  dni ^^
Mają otworzone oczyska już.
Princessa mnie podrapała dzisiaj lała się krew xD
Byłam dzisiaj w sklepie i na takim targu i kupiłam psom 10 kg karmy  tamta się skończyła.
Jeej pokarze wam moje marzenie


Już bardzo dobrze nam idzie i jeszcze to





Niedługo kupuje 101 psich sztuczek albo psie sztuczki co lepsze ?:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz