wtorek, 4 czerwca 2013

Najtrudniejsze tygodnie ..

Jak wiecie już prawie koniec roku  czas się ze wszytkiego poprawić na lepsze oceny ale za to dostane upragnione wakacje świadectwa z paskiem nie będzie .. :(
A dotego pogoda do banii leje leje burza i tak w kółłko wczoraj jeżdziłam na rolkach :)
do 20 a potem nie miałam siły nic już pisać ..
Echh u psów w porządku  oglądałam przed chwilą zawody agility na youtube całe zawody ^^
Marze teraz o Border Collie no ale marzenia o rasowym Shetlie nie porzuciłam :D bo Shetlie są najlepsze !!:D

http://virtualkennel.laa.pl/
Bardzo fajna gra ja tam jestem asiam017 :D
Dziś zrobie notke o obrożach pokarze najlepsze najpomysłowsze oraz te złe :)

Plusem napewno jest ta bandamka :)wydaje się ładna jednak bandamki szybko się brudzą i mokną.

Jest bardzo ładna no cóż zawsze mi się takie podobały xDale chyba jest troche za cienka

Ładna przydatna w nocy oraz w pochmurne dni.Jednak dla psów kochających wode niezbyt odpowiednia :/

Zwykła obroża Funia ma coś  takiego tylko czerwoną i jest bardzo dobra mięciutkie wyłożenie szybko się brudzi i nie da się tego doprać bo spływa czerwona farba możecie sobie wybrażić jak too wyglądało  w wannie xD

Przyznaje bardzo ładna jest  :'

Biała obroża na spacerki ???nie zabardzo

Ok lece ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz