czwartek, 6 czerwca 2013

Pusta ja jak słup xDDDD (głupi tytuł)na wspaniałyyy dzień ^^!!!!!!!!

Pewnie zastanaiwacie się  (jak ktoś to czyta) dlaczego taki temat chyba 2 dni temu miałam zamówić książke Psie sztuczki ale oczywiście zamówiłam a tak by już przyszła -.- jak nie zapomnee to zamówiee :D

Jak tylko by przyszła to wypisze ciekawe sztuczki i postaramy się poćwiczyć coś i nawet się nauczyć niektórych ...
mam nadzieje że wyjdzie nam to jakoś.
paczcie jakie słodziaki w internecie znalazłam

Dzisiaj pieski chyba od 14 były na dworze leżały w altance na ich kurtce na niej śpią  bo Kulka cały czas je tam przenosiła  troszke pospały na trawie bo ta altanka się buduje i nie mam jeszcze podłogi stawiają już one pokraczne kroki takie to słodkieee <3
Grzmi O.O już prawie weekend !!:DDDD
kiedy ja te psy wykąpie ? burzaaa burza burzaaa burzaaa burzza i to codziennie ..................
Ja już lece może potem napisze :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz